Pages

Saturday, February 19, 2011

Syukran (terima kasih)

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Lidah terkelu
Walau hati diketuk-ketuk
Untuk berkata sesuatu
Tapi terhenti di pinggiran

Bungkam tanpa nafas huruf
Yang terkeluar dari dua bibir yang tertutup
Hanya mengukir senyuman
Gambaran hati sarat perasaan

Hanya mampu mengucap
di dalam hati
TERIMA KASIH.
^^. T T





Maka yang mana satu di antara nikmat-nikmat Tuhan kamu, yang kamu hendak dustakan?
(Surah Ar-Rahman: 16)

.Alhamdulillah.


Bayt Fateh
10:**
[mode: belajar sesuatu]

11 comments:

kaknik said...

wah..ape yg terbungkam tu??

patutla muka awk nmpk cam nk say somthing.tp, x ckp pape..

aRju As-SiddiQaH said...

kak nik:
:D. Tak sangka ya akak dapat detect..hehe.
Banyak saya belajar malam ni dari akak2.
:)

Syukran

bilahizzah said...

seronok belajar sesuatu~~ menarik!!! :) :) :)

knik said...

aah.knik n kmun nmpk jee..
kmun de tny td.. tp knik ckp.muka aisyah mmg gitu.. senyum2.tp, salu x ckp pape..
luahkn je aa..

uik.. bljr pe la tuu ye..

soryy klu kami mnyusahkn..

bilahizzah said...

tak susah lah. kami suka :) :) :)

aRju As-SiddiQaH said...

bilah izzah: ^_^

kak nik:
Hehe..tapi akak, saya bukan selalu macam tu tau. Kadang-kadang kalau saya senyum tu memang nak senyum je,takde simpan apa2 tau. Cuma certain2 masa je simpan suatu nak cakap....hehe

belajar banyak sangat. 'Takut'~ (hehe)

mana ada akak2 menyusahkan. Lagi suka akak2 datang....sementara masih ada kesempatan, dtg la lagi banyak2 kali, tp masa kami tengah ada la eh. Nanti nak mnta akak2 buat something....boleh? ^^

:)

knik said...

haha..tula.. knik ckp kt kmun.. aisyah senyum saja2 kot.. hehe..
(tp curious jgk ape yg awk nk ckp sebenaqnya)

hee...aik.nape nk takut plak??

inshaAllah, ada masa, kami dtg lg..;)
mehla adiyaat jgk..

wah2..buatkan ape tu?

bilahizzah said...

kak nik : mesti kata bole :) ,,, hihihi

aRju As-SiddiQaH said...

kak nik: takpela kak, saya pun tak reti nak cakap macam mana kat akak2 masa tu. Kalau suatu hari nanti terkeluar dari mulut saya apa yang saya nak cakap, terkeluarlah ia..hehe :D. ^^.

ok akak, nanti kita cakap kali lain eh. Tido2~

hehe.
'takut'~ ;)

Anonymous said...

klo ada yang tersimpan dihati...
tapi malu nak diluahi...
carilah Tuhan di malam hari...
pasti Dia akan mengerti...

:)

ana solehah said...

aisya makin sastera..
huh~
t'baek la...
post la lg 2X...
hehe~

:::ShareThis:::

Tanya-tanya.